MODEFABRIEK 2018


De wintereditie van Modefabriek stond deze winter in het teken van de ‘great get-together’ van de fashion tribe in al haar diversiteit. Het is de plek voor stylisten, ontwerpers, retailers, sprekers, influencers en andere mode gerelateerde mensen. Een plek om te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen, verrassen en wijzer te worden. Speciaal hiervoor was Modefabriek dit keer opnieuw ingericht.

De indeling van de vier grote halen was dit jaar helemaal nieuw. Van de menswear walhalla tot aan de blauwe gekleurde strip waar je verleid werd met inspiratie, uitdaging en expertise. Verder was er ruimte voor starters en start-ups, womenswear en nog veel meer.
Met de nieuwe indeling, programmering én initiatieven als ontbijtsessie op verschillende platforms hoopt Modefabriek zo veel mogelijk kwalitatieve ontmoetingen te faccilliteren.

Het klonk overal op Modefabriek; offline is en blijft waar het echt gebeurt, maar wel in combinatie met de wereld van online. Zo kan een offline beleving net zo inspirerend zijn als een online omgeving. Dit liet SCREENSHOP zien tijdens Modefabriek. De combinatie van online en offline is juist zo interessant.

Modefabriek is er ook dit jaar weer in geslaagd om mensen te connecten, inspireren en te verassen!

©Presstigieux-26 ©Presstigieux-33

©Presstigieux-36

Fotografie: Presstigieux